teisipäev, 19. mai 2015

Miks ma selle eriala valisin?

Täna kui lõunast ravimiringi osakonnas tegin uuris üks veidi arglik vanamees (üle 70), kas võiks mult midagi küsida. Loomulikult, küsi aga! Tema aga vajab veidi aega, et julgust koguda.
Tulin poole tunni pärast tagasi. Istusin maha, et tema raskele küsimusele rohkem tähelepanu pöörata.
"See, et kui naine ja mees seksivad. Noh, et peenis läheb tuppe (kõigele kaasnesid värvikad žestid). Kas naine saab teha selliseid tugevaid kokkutõmbe liigutusi? Noh, et ise neid tugevalt esile kutsuda? " Kas mees sai esimest korda tunda naise orgasmi??? Soov suure häälega, pisarsilmi naerma hakata alla surutud, seletasin härrale viisakalt ära, et jah, tupelihased on tugevad ja neid saab tõesti ise ka kokku suruda.
Kuna jäin äärmiselt rahulikuks, siis see vist ei rahuldanud taati. Kuidagi oli vaja mind veel šokeerida. "Käisin eile pesemas ja hooldaja leidis, et mul on munanditel mingi lööve. Kas saad seda vaadata?" Oh, jessas. Ok. Haaran kindad, tõmban need klassikalise õuduka stseenina  kätte ja suundun olukorda kontrollima. Nägin asju, mis ei kao iial mu peast. Katsusin midagi, mida eal näppida poleks tahtnud. Ka selle kobamise juures jäin väliselt rahulikuks. Taadu ilmselt pettus minus ja lubas lõpuks ära minna.
Miks ma selle ala valisin? Kas sellised olukorrad hakkavad nüüd mu igapäeva elu saatma? :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar