reede, 1. mai 2015

Girl power

Tänapäeval pole probleemi, millega naised hakkama ei saaks.
Täna sõi pesumasin nomm nomm mu riided ära. Pesu sai pestud, aga luuk lahti ei tule. Laamendasin paar tundi masina kallal, kuni mõistsin, et toores jõud siin ei aita. Tuleb kõikvõimas google appi võtta. Internett on igasugu isehakanud tarku täis. Enne kui vajaliku infoni jõudsin, suutsin ikka paar idioodi näpunäidet ka läbi lugeda.
Esmane nö tark võimalus oli alt käsi sisse lükata ja uks lahti suruda. Püha peetrus! Kuidas? No lifer nagu ma olen, polnud mul kellelegi ka helistada, et appi tuleks. Noh paar inimest oli, aga nad olid hõivatud. Nii julge ma pole, et selili masina all riskida selle edale peale kukkumisega. Selline kummaline mõte, et kätt võib vaja minna kõlas peas.
Teine tark lahendus oli masinal pea maha võtta ja pealt rünnata. Mõeldud tehtud! Kaas maas ja leidsin end küünarnukkideni masina soolikate vahel. Kasutades mittedaailikke väljendeid ja hoogsalt sinikaid kogudes sain siiski luugi lahti. Jeei! Pesu on päästetud. Aga loll ei õpi, lükkasin uue täie masinasse ja laks luuk kinni. Faaaaaaaaak! Ah mis seal ikka, las peseb ära ja kordan seiklust :D
Nüüdseks otsin juba imelise neti sügavustest uut linki, et ikka ja alati ise kõigega hakkama saada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar