laupäev, 4. aprill 2015

Uus masin

Kallis ostis mulle uue mänguasja. Olen juba aastaid tahtnud endale korralikku epileerijat, aga pole kunagi raatsinud. Nüüd on see ost tehtud.
Kohe koju tulles hakkasin vuristama. Ai kurja, vahatamine pole pooltki nii valus, kui see. Eriti veel sealt, jah just sealt,huhaa piirkonnast. Peab vapper olema. Kallis masin peab end ära tasuma. Karvad te surete! Kuigi olin just hiljuti raseerinud, leidis aparaat mingid udemed ikka üles ja kakkus välja.
Olen nüüd juba paar päeva sellega mänginud. Mingi hetk sai karvkate otsa. Aga ikkagi tahaks veel midagi ajada. Kaasa tulid igasugu põnevad otsikud, millega siis kas välja tõmmata või karvu lühemaks ajada.
Kulmu karvad on mul alati hämmastavalt pikad olnud, mõtlesin siis uue asjaga lühemaks ajada. Oleks pidanud seda veidi rohkem kaaluma. Sauh ja olin kulmutu (no millimeetrine karv jäi). Mis seal ikka, võtan siis teise ka maha. Jäin üllatavalt rahulikuks. Nüüd ei käi ka kodus värvimata kulmudega.

1 kommentaar: