neljapäev, 12. veebruar 2015

Hommik

Magasin hommikul sisse. No siinkohal pole mitte midagi uut. Kui loengud algavad enne 10, siis kuidas nad saavad loota, et õigeks ajaks kohale jõuan?! Ebanormaalne. Tegin kolm ülikiiret liigutust ja juba tormasin minema.
Jõudsin kohale vaid viisaka kümne minutilise hilinemisega. Veidralt vaikne. Astusin aulasse ja korraks vajus süda saapa säärde. Kõik kirjutasid täielikus vaikuses midagi. Okoo, mis infost ma nüüd ilma jäin?
Õppejõud tuli uksele vastu.
Sosistasime:
"tere, mis siin toimub?"
"arvestus"
,,ah?" (sõnad ei suuda kirjeldada mu näoilmet, väga suur kogus infot jooksis peast läbi. Millal see töö graafikusse pandi? Miks mina midagi ei teadnud? Kas mu kursakaaslased vihkavad mind ja teevad seda kõike kiusust? Värdjad!
"see on neeruhaiguste töö, kas tahad ka teha"
"emmm, ei?!"
"ok, aga siis oled vaba"
Aitäh varasemalt õpitulemuste üle kandmise süsteem!
...oot, ma jooksin ilmaasjata?! Kas siin on moraal, kui magad sisse, siis parem ära hakkagi kohale tulema...

2 kommentaari:

  1. Viimases lauses on tihtipeale killuke tõtt

    VastaKustuta
  2. Värdjad ! - Nii sinulik :D Juba vanal ajal öeldi, et kui kavatsed hiljaks jääda siis parem ära tulegi :D

    VastaKustuta